poniedziałek, 30 marca 2015

Minionsnails - Golden Rose Rich Color #48

Cześć! :)

Za minionkowe paznokcie zabierałam się już od dobrych dwóch miesięcy, ale teraz wreszcie się udało. Jak na pierwszy raz to myślę, że wyszło całkiem nieźle :)






Podstawą manicure jest żółtek Golden Rose Rich Color #48, który idealnie nada się na nadchodzące miesiące, pamiętajcie Dziewczyny kolor żółty na paznokciach to teraz hit! :) Recenzję lakieru oraz swatche przedstawię Wam niedługo :)
Dzisiaj będzie tylko o Minionkach. Na Instagramie widziałam już dużo cudownych minionkowych paznokci i postanowiłam zrobić swoje i jestem bardzo zadowolona. Zmieniają monotonny manicure w coś fajnego, akurat na wiosnę. Co Wy na to?






Postanowiłam więcej malować na paznokciach i będę próbować robić dla Was tutoriale na wzornikach, które najpierw muszę kupić, bo potrzebna mi większa ilość :)
Jeżeli macie jakieś propozycje, co mogłabym namalować (a przynajmniej spróbować) na paznokciach to piszcie w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna za propozycje.






Pozdrawiam, Klaudia

11 komentarzy :

  1. Wow, fajnie, tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super minionki :-) jak na pierwszy raz to wyszly swietnie :-) bardzo podoba mi sie ten zolty kolor :-) a jak z jego trwaloscia? Co do pomyslu na stylizacje to moze cos z Wielkanoca? :-) w koncu swieta tuz tuz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach jakie to piękne! teraz króliczka nam zmaluj:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółteczek GR jest świetny a minionki wyszły fantastycznie ;) bardzo wesołe mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę takie paznokcie :D Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!!!
    Minionki atakują :P
    A co do lakieru to uwielbiam Golden Rose, są świetne. :D
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Paznokcie idealne do obserwacji przez mojego Bąbla:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.