wtorek, 17 marca 2015

Mięta & złoto - Golden Rose Rich Color #44 &Golden Rose Wow #202

Cześć :)

Chciałam na samym początku zaprosić Was na moje konto na instagramie nailsbyclaaaaudiah, który niedawno założyłam. Zamieszczam tam zapowiedzi moich nowych stylizacji. 

A teraz zaprezentuję Wam mój nowy pomysł na łatwą i efektowną stylizację z wykorzystaniem miętowego (ale mięty z odcieniem zieleni, przez co jest bardzo intensywny) oraz złota. Do tego dodałam jeszcze małe dżety w kształcie trójkącików. 



Na paznokcie nałożyłam matową bazę z zestawu Nail tek Foundation II, a cały manicure zabezpieczyłam przezroczystą odżywką z tego samego zestawu. 

Miętowy lakier, o którym mówię to Golden Rose Rich Color #44, a złoto to nowość Golden Rose, czyli Wow #202. 
Golden Rose Wow to nowość w Golden Rose, kosztuje 3,9 zł za 6 ml. Zaopatrzyłam sie w dwa lakiery, kolejny przedstawię Wam na dniach. Z tego co zauważyłam to lakiery z tej serii są bardzo podobne do serii Rich Color. Jeżeli nie chcecie kupować dużej buteleczki, z pewnością znajdziecie lakier, który będzie niemalże identyczny z serii Wow.  
Jeżeli chodzi o krycie tego lakieru, to żeby otrzymać taki efekt jak na zdjęciu musiałam nałożyć około 6 warstw...to bardzo dużo, ale niestety dla takiego efektu musiałam się trochę przemęczyć. W kolejnym poście dotyczącym lakieru Wow napiszę Wam ile się trzymał, bo testuję właśnie Golden Rose z Nail Tekiem i chcę sprawdzić, czy to ta odżywka przedłuża trwałość lakieru i sprawia, że nie pęka. 





Wykonanie całego manicure zajęło mi około pół godziny, największy problem miałam z przymocowaniem dżetów do zaokrąglonej płytki paznokcia, ale udało się. :)

Co myślicie o takim połączeniu kolorów?

Już przygotowuję dla Was nowy cykl postów. Szczegóły wkrótce!
Klaudia


7 komentarzy :

  1. Aż 6 warstw???? O matko!
    Ale są śliczne! :)))
    Angela

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to możliwe ze masz 6 warstw na paznokciach i żadnych odgnieceń? Wszystko wygląda pięknie. Ja jak mam 3 warstwy to nawet po kilku godzinach coś mi sie odciska na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier akurat szybko wysychał. gdybym miała inny zapewne przytrafiłyby się jakieś odgniecenia. To również zasługa dobrego top coatu, który przyśpiesza wycychanie i wszystko ładnie mi zabezpiecza :)

      Usuń
  3. Super wygląda ten miętowy ze złotym muszę sobie takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie dobrane kolory, super to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne polacznie:-) idealne na jakies super wyjscie ;-) jestem w szoku z tym, ze dalas az 6 warstw. ;O znajac moje szczescie pewnie porobilyby mi sie babelki lub odcisnelabym cos na nich. ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne to złotko, ale jakoś ta mięta nie bardzo mi pasuje do tego złota.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.