piątek, 12 grudnia 2014

Miss Sporty #320

Witajcie!

Przychodzę dziś do Was z pomysłem, który zrodził się dziś w nocy. Przed snem często myślę o różnych stylizacjach, a potem tak wychodzi, że nie mogę spać.


Ostatnio bardzo często w internecie widzę różne kwieciste paznokcie, więc dziś proponuję Wam stokrotki. Sa bardzo łatwe w wykonaniu. Potrzeba tylko cienkiego pędzelka i to wszystko. Tak teraz myślę, że zamiast niebieskiego tła, mogłam wybrać jakąkolwiek zieleń - wtedy byłaby to łąka, a tak to jest to ozdoba pięknego niebieskiego odcienia. :)



Do tego manicure wybrałam Miss Sporty #320. Lakier nie barwi płytki, mimo tego, że jest dość ciemny. Łatwo się zmywa, do dobrego pokrycia paznokcia potrzeba (tak jak zwykle) 2 warstw. Dziś jeszcze wykorzystałam jedną nowość w moim manicure - w Super Pharm kupiłam wysuszacz z oliwką w sprayu. Świetnie nawilża skórki i przyśpiesza wysychanie lakieru. Może nie jest to jakiś zawrotny czas, ale jak na pierwsze użycie jestem zadowolona. Na pewno jeszcze o nim wspomnę. :)





Takie paznokcie przypominają mi wiosnę. W następnym tygodniu, z racji zbliżających się Świąt, przygotuję jakieś  świąteczne paznokcie. Myślę, że jedna stylizacja będzie bardziej kolorowa, a druga stonowana. Mam nadzieję, że spróbujecie ją wykonać na swoich paznokciach :).


Do wykonania tego manicure użyłam:

  1. odżywki Sally Hansen Maximum Shield, 
  2. Miss Sporty #320, 
  3. Golden Rose Rich Color #76
  4. Miss Sporty #453
  5. osuszacza lakieru do paznokci Life. 

6 komentarzy :

  1. Jednak bezsenność czasem fajnie owocuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze pomysły wtedy przychodzą do głowy :D część druga snu - niebawem :))

      Usuń
  2. na przekór pogodzie! słodkie są te stokrotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są! Też takie chce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, możesz wybrać stokrotki albo jakieś inne kwiatki :*

      Usuń
  4. Zima za oknem a tu stokrotki. Oderwanie od zimnej codziennosci. Jest fajnie:) na wiosne napewno wykorzystam ten pomysl!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.