czwartek, 4 grudnia 2014

Golden Rose Rich Color #46

Zaleję Was postami o różowych ulubieńcach, ale to było niezamierzone!! :) Mam ostatnio wielką ochotę na ten kolor, od zmiany kształtu na kwadrat po prostu uwielbiam to połączenie.
Dziś trochę powydziwiałam. Połączyłam prawie wszystko co mi tam ostatnio w głowie siedziało i wyszło coś takiego: 


Bardzo podobają mi się te kokardki! :) Są cudowne i przede wszystkim nie odpadną :D Wymyśliłam też jakiś dziwny wzór, dodałam paseczki i kropki :) Jestem zadowolona, jak na pierwszy raz, kokarda jest świetna.
A moim różowym ulubieńcem dzisiaj jest Golden Rose Rich Color #46 - odcień bardzo stonowany, co ważne jasny, będzie lekko podkreślał paznokcie, a nie rzucał się za bardzo w oczy. Do wykończenia stylizacji użyłam produktów, które już znacie z poprzednich postów. 


Dla porównania zestawiłam trzy róże z Golden Rose: 


Miłego weekendu!! :*

2 komentarze :

  1. Ty to masz inwencję twórczą :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Srodkowy i kciuk najlepsze! Ta kokardka bosko wyglada. Jak muszka przy garniturze :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.