piątek, 21 listopada 2014

Golden Rose Rich Color #38 & #74

Cześć! :)

Dzisiejszy manicure z pewnością będzie pasował na nadchodzące dni. Chciałabym Wam przedstawić kolejne dwa lakiery Gloden Rose Rich Color #38 i #74 .




Odcienie niebieskiego są według mnie bardzo specyficzne. Osobiście muszę się przekonać do danego koloru, żeby dobrze czuć się z nim na  paznokciach. O ile #38 polubiłam od razu - kupiłam go w okresie wakacyjnym, świetnie współgrał z opalenizną, to do #74 mam jeszcze dystans. Kolor piękny i jeżeli lubicie takie właśnie odcienie na pewno będziecie zadowolone. Mojej modelce te kolory pasują idealnie:) Dzisiejszy manicure wykonałam u Patrycji, której dziekuję za użyczenie paznokci i zainspirowania mnie do jego wykonania. :)
O tym, że lakiery z tej właśnie serii lubię najbardziej, wiecie z poprzednich postów. Nie muszę pisać nic więcej, tylko przedstawię Wam efekty dzisiejszej pracy. 






Jak Wam się podobają śnieżne paznokcie? :) A może macie jakieś pomysły na manicure? Piszcie w komentarzach! Pozdrawiam :*





4 komentarze :

  1. W związku z tym, ze zblizaja się andrzejki to moze cos specjalnego na ta okazje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) postaram się spełnić oczekiwania i zaproponować coś łatwego i efektownego :)

      Usuń
  2. Wpisałaś się w pogodę, na mazurach pierwszy śnieg :D śnieżynki śliczne :) ja jestem na etapie ćwiczenia kropek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.