sobota, 16 kwietnia 2016

ESY FLORESY BORN PRETTY STORE & GOLDEN ROSE EKSPERSS DRY

Cześć! 

Dzisiejsze zdobienie wykonałam dość dawno, ale nie miałam kiedy go pokazać. W roli głównej GOLDEN ROSE EKSPRESS DRY #61 oraz stemple BORN PRETTYSTORE BP-003. 

Sam kolor lakieru mnie urzekł, bo od dawna czegoś takiego szukałam. Czas schnięcia jest przyzwoity, standardowy dla lakierów Golden, więc jakiegoś ekspresu tu nie było. 

Co do samej płytki- jest świetna <3 Jeżeli chodzi o wzory, odbijanie, nigdy mnie nie zawiodła. Odbijałam standardowo czarnym lakierem od Born Pretty Store :) 






9 komentarzy :

  1. Piękne wzorki i cały manicure;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą płytkę i uwielbiam; zostały mi jeszcze dwa wzorki na niej , których nie robiłam i ten własnie do nich należy ; nie wpadł mi w oko gdy na niego patrzyłam , a teraz widzę jak fajnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tą płytkę, daje wiele możliwości. Ładne mani wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mą tą płytkę, ale nie z Born Pretty ;) Bardzo ją lubię i sięgam w te dni, kiedy nie wim co na paznokciach umieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! ten fiolet ładnie pasuję z tymi stemplami. Ja czekam na swoją płytkę od BPS,mija już 4 tydzień i nadal nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor lakieru jest cudny ale nie lubię tej serii gr bo ciężko mi się z nią pracuje, lakiery straszne gluty! Natomiast mani jest śliczne <3

    OdpowiedzUsuń

  7. Kolorek nie mój ale zdobienie wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.