sobota, 9 stycznia 2016

NAKLEJKI WODNE OD BORN PRETTY STORE

Hej! Od dawna chciałam mieć naklejki całopaznokciowe, ale w kwiatki, więc w ramach współpracy wybrałam sobie arkusz, na którym są 4 wzory. Oczywiście moje paznokcie należą do długich i dużych, więc na dziesięć palców mi nie wystarczają :D 



Naklejki bardzo dobrze mi się przyklejało, nadmiar naklejki na wolnym brzegu "ścięłam" pilnikiem, a u nasady paznokci starałam się jak najbliżej je przykleić i "podopychać". 








I jak Wam się podobają? Klaudia. 


19 komentarzy :

  1. Podoba mi się ten kwiatowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdobienie :) Naklejki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają :) Muszę w końcu spróbować tych naklejek, okropnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mani :) jeszcze nie używałam naklejek ale mam w planach zakup :) wybrałaś zjawiskowe wzory :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny wzorek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mani :) Czekam na recenzje stempla :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt, ja póki co srednio sobie radzę z naklejkami w całych arkuszach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :D i jeszcze z tym niebiesiutkim lakierem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda to połączenie!!!

    Lubię wodne naklejki, ale całopaznokciowych jeszcze nie próbowałam, choć ostatnio zakupiłam 2 wzory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki wodne są świetnym sposobem na idealne i estetyczne zdobienie. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło :) Strasznie podobają mi się takie naklejki całopaznokciowe, ale sama trochę się obawiam aplikacji :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt. ;] Sama jeszcze nie próbowałam naklejek wodnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapachniało mi wiosną. Ja mam problem z całopaznokciowymi naklejkami, nie wychodzą mi bo się zwijają i brzydko to wygląda. Może mój problem leży w mocno zaokrąglonej płytce?

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie, a takie wodne naklejki można stosować na hybrydę?

    Obserwuje pazurkomaniaczko! :)
    Zapraszam do mnie
    P.D :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.