piątek, 17 lipca 2015

Lovely Butterfly Colors Nr 2 & Lovely Summer Sand Nr 4

Cześć!

Ja już po moich wakacjach, więc mam nadzieję, że wracam już na stałe. Niestety moje długaśne paznokcie, którymi się tak ostatnio zachwycałyście musiałam ściąć, bo niestety nie przetrwały wszystkich uszkodzeń na jakie je naraziłam :( Wszystkie są króciteńkie, ale jeden to już przesada, bo złamał się bardzo niefortunnnie, nie pomogło nawet klejenie go na torebkę od herbaty i teraz zanudzać Was będę starymi zdobieniami i swatchami. 

Teraz męczę się ze stemplami, cały czas próbuję lakiery, zdrapki itd., ale nie wychodzi mi to idealnie. Lakier jakby nie zbiera się ze wszystkich żłobin równo, może macie jakieś pomysły co robie źle?


Dzisiaj mam dla Was swatche dwóch lakierów Lovely Butterly Colors i Summer Sand. Od dawna marzyłam o neonach więc go nabyłam, nie zwróciłam uwagi na to, że jest przeznaczony dla sztucznych paznokci. Trzeba też nałożyć ze 3 warstwy, aby dobrze krył i nie było smug.  O piaskowym lakierze też mam całkiem dobre zdanie, bardzo fajnie się go nakłada i zmywa, i dość długo wytrzymuje na pazurkach. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne! A Wy?






Klaudia 

18 komentarzy :

  1. Cudne kolory!!!

    W kwestii stempli to ja od pewnego czasu nie używam zdzieraków tylko starej karty do sefory i karty podarunkowej do roska. Obie świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki ;) Summer Sand mam całą kolekcję , z Butterfly Colors skusiłam się tylko na zieleń, bo są na sztuczne paznokcie , ale wszystkie są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne masz paznokcie! Kształt idealny, a te kolory - cudo, w sam raz na lato :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, letnie kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, energetyczne kolory! Ja pod neonki zawsze kładę białą bazę, która cudownie podbija kolor i czasem wystarcza jedna warstwa neony, by wyglądał tak jak powinien :) Co do stempli spróbuj ściągać lakier pod kątem 45'. poza tym to też może być kwestia zdrapki, mi się najlepiej pracuje ze starą kartą lojalnościową. Warto próbować, bo efekty jakie można uzyskać dzięki stemplom są rewelacyjnie. Ja osobiście jestem totalnie zadurzona w tej metodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie te dwa kolory wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz paznokcie :) Żółty lakier cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądaja w tej kombinacji. Urocze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhhhhh. masz tak śliczne migdałki, że patrząc na nie znów rozpaczam nad stratą swoich ;(
    Bardzo lubię połączenie żółtego i niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale soczyste kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie zauważyłam, że jest do sztucznych i kupiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piekny niebieski kolor! Chce go! :-) cudowny jest. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.