poniedziałek, 4 maja 2015

ZAKUPY - Kwietniowe nowości

Trochę  się spóźniłam, ale zaczynam comiesięczny cykl z nowościami lakierowymi i innymi podobnymi. Postanowiłam, że nie będę dawać się tak łatwo wciągać w zakupy lakierów do paznokci i innych rzeczy, które do tego służą, jednak musiałam zrobić kilka wyjątków.








Golden Rose WOW
Bardzo lubię te lakiery. Znajdziecie w tej serii wiele odpowiedników Rich Color i Color Expert, a jest to fajna alternatywa, jeżeli nie lubicie buteleczek o dużej pojemnośći.
Do mojej kolekcji dołączyły dwa lakiery. O jednym pisałam Wam już TUTAJ Golden Rose Wow #04







a drugi to typowy nudziak Golden Rose Wow #93



Karuleza ozdób do paznokci
Kupiłam ją za 4 zł u tak zwanego Chińczyka. Ozdób jest dużo i bardzo spodobały mi się kolorki, są żywe, w sam raz na nadchodzące cieplejsze dni.




Brokat i kawior 
Wszystkie pojemniczki kosztowały mnie 6 zł. Nie mogłam znaleźć złotego lakieru, który spełniłby moje oczekiwania, więc zdecydowałam się na sypki brokat, który aplikuję na mokry lakier. 

Wykorzystanie jednego z brokatów pokażałam Wam TUTAJ


Odcienie zieleni 
Niedługo pojawią się swatche na blogu, w buteleczce wyglądają ciekawie, mam nadzieję, że tak samo będą wyglądać na paznokciach :) 

Mowa o Golden Rose Rich Color #36 oraz Claire's Apple, swatche już niedługo :) 



A jak wasze zakupy? 
Klaudia 

14 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem co z tych nowości ciekawego stworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karuzela jest swietna i zielonka z GR też wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się takie cudeńka do "naklejania" na paznokcie, ale pewnie bym ich nie używała :p

    OdpowiedzUsuń
  4. karuzela jest świetna, czekam na zdobienie z jej użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam u siebie za zielenią na paznokciach, mało do których ubrań by mi pasowała :) ale ozdoby bardzo ładne i te odcienie nude też <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki, a zwłaszcza ten ostatni zielony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten nudziak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo muszę poszukać złotego brokatu.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie też nie mogę znaleźć idealnego złotego lakieru, dlatego używam folii transferowej. Te neonowe kolory w karuzeli szczególnie przyciągnęły moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj stylizacje a'la azteckie wzory z tymi złotymi swiecidelkami:D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tego zielonego gagatka z GR, uwielbiam takie kolory <3 :D świetne zakupy, czekam na wszystkie piękne zdobienia z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łupy są teraz czekamy na super paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.