czwartek, 8 stycznia 2015

Studniówkowe paznokcie - Wibo Extreme Nails #482

Cześć! :)

W jednym z komentarzy, poproszono mnie, żebym zaproponowała stylizację studniówkową. Połowa stycznia to czas, kiedy zaczną się wszystkie półmetki i studniówki. Ja już swoją mam dawno za sobą, ale chętnie przedstawię Wam pomysł, który śmiało możecie wykorzystać, dopasowując tylko do tego, jak będziecie ubrane. 





Tę stylizację obrałam do granatowej sukienki maxi oraz biżuterii - perełek. Pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie połączenie matu na paznokciach. Wybrałam lakier  Wibo Extreme Nails #482 i nałożyłam na niego matowy top coat z Golden Rose

Wybrany prze mnie odcień jest głębokim, intensywnym kolorem o barwie atramentu. Trzeba nałożyć dwie warstwy, bo lakier jest dość wodnisty. Pierwszy raz przyklejałam perełki - w trzech rozmiarach oczywiście na bezbarwny top coat. I muszę powiedzieć, że jestem zaszokowana trwałością całości! Liczyłam się z tym, że taka ilość ozdób może się odkleić, a tu proszę, niespodzianka. Noszę je już 3 dzień a są w stanie idealnym - żadnych odprysków i noc nie odpadło :) Może nawet będę miała problemy ze ściągnięciem tego. 

Całość jest bardzo klasyczna, możecie dobrać odpowiedni kolor, a zamiast perełek użyć cyrkonii, a paznokcie będą wyglądały pięknie i przykłują uwagę :) 



A jak Wam podoba się ten manicure? :)

11 komentarzy :

  1. Bajeczny:) bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz czuć się w połowie twórcą tego pomysłu! :)

      Usuń
  2. Przepiękne ! Szkoda, że moja studniówka już dawno za mną :) Muszę kiedyś poprosić Cię o takie pazury przed jakąś imprezą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...albo przed ślubem :D

      Moja też, wtedy paznokcie na jeden kolorek - fioletowy z GR, pamiętam :)

      Usuń
    2. Przed ślubem będę musiała raczej przedłużyć żelem na formie ;) Ale może na sesję narzeczeńską :D

      Usuń
    3. Nie ma problemu! :* modelki mi potrzebne :)

      Usuń
  3. Nie przesadzaj, nie tak dawno :p btw. Do mojej granatowej studniówkowej sukienki pasowalyby idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki :-) Zrobiłabym sobie takie na większe wyjście, które póki co się mi nie szykuje w najbliższym czasie ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na większe wyjście pasują idealnie. Ale można przyśpieszyć czas oczekiwania i zrobić wcześniej :)

      Usuń
  5. Zamieniłabym perełki na cyrkonie, bo u mnie musi świecić :D Piękne paznokcie i bardzo fajny pomysł Klaud :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza :) Jestem bardzo wdzięczna, za każdą oznakę aktywności, jeśli mój blog przypadł Ci do gustu - zostań na dłużej.

Zawsze odwiedzam komentującego, więc nie musisz zostawiać linków do bloga.